گاز گرگینه
 
VAMPIRES ARE REAL
دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, :: 6:38 ::  نويسنده : Mohsen Takalloozadeh       

عواقب گاز؟؟؟؟؟؟؟

اگر یک گرگینه خون آشامی را گاز بگیرد چه اتفاقی می افتد؟ خوب گاز یک گرگینه برای خون آشامان کشنه است. اما دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

ج.طی بیست و چهار ساعت خون آشام میمیرد. بعد از اینکه گرگینه خون اشام را گاز گرفت زاغ دهانش وارد خون خن آشام میشود و سم درون بزاغ دهان که ترکیب شیمیایی خاصی دارد با ترکیب خون بدن خون آشام درگیر میشود و سعی میکند تمام بدن را در بر گیرد اما خون درون بدن خون آشام  با ماده ی جدید بعنوان یک بیگانه برخورد میکند و سعی میکند ان را از میان ببرد اما سم در تمام بدن پخش شده و سیستم عصبی بدن را از کار می اندازد. طی این مدت خون اشام کنترل خود را ازدست میدهد بیش از حد خون مینوشد و حمله های عصبی متعدی به آن دست میدهد. در مدت بیست و چهار ساعت ضمیر نا خودآگاه خون آشام .ذهن خون اشام را آشفته میکند و تصاویری میسازد که واقعیت ندارد.ترکیب شدن سم درون بزاغ دهان گرگینه با خون خون آشام باعث میشود مقدار زیادی آدرنالین از بدن خون آشام ترشح شود و ترس شدیدی را برای خون اشام به بار می آورد. تمامی احساسات تشدید میشوند و بالاخره خون آشام را از پا در می آورند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

برای کشف حقیقت خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان VAMPIRES ARE REAL و آدرس mtvampire.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 82887
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1